Grąžinimo politika ir garantija

 

Teisė atsisakyti

Vartotojai turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties per 14 dienų be jokios priežasties. Atšaukimo terminas yra 14 dienų nuo tos dienos, kai jūs arba jūsų nurodytas trečiasis asmuo, kuris nėra vežėjas, perėmė paskutinį daiktą.

Norėdami pasinaudoti atsisakymo teise, turite mums pateikti aiškų pareiškimą (pvz., elektroniniu paštu arba paštu išsiųstu laišku) apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties. Šiam tikslui galite naudoti atsisakymo formą, tačiau tai nėra privaloma.

Atšaukimo forma

E-mail: info@diagstore.lt

Vartotojai neturi teisės atsisakyti sutarties, ypač jei sutartis yra sudaryta:

  • dėl prekių, kurios buvo pritaikytos vartotojo pageidavimams arba jo asmeniniam naudojimui, tiekimo,
  • garso ar vaizdo įrašų arba kompiuterinės programos tiekimo, jei originalus įpakavimas yra pažeistas,
  • sutartys dėl skaitmeninio turinio tiekimo, jei jis nebuvo pateiktas materialioje laikmenoje.

Jei vartotojas atsisako sutarties, mes grąžiname visas iš vartotojo gautas lėšas, įskaitant pristatymo išlaidas, per 14 dienų nuo pirkimo sutarties atsisakymo pateikimo.

Jei vartotojas atsisako pirkimo sutarties, mes neprivalome grąžinti vartotojui gautų pinigų, kol vartotojas negrąžina prekių pardavėjui.

Tačiau įstatymo nuostata dėl teisės atsisakyti sutarties per 14 dienų negali būti aiškinama kaip leidžianti nemokamai skolinti prekes. Jei vartotojas pasinaudoja teise atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo, jis privalo per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo grąžinti pardavėjui viską, ką gavo pagal pirkimo sutartį. Jei tai nebeįmanoma (pvz., prekės buvo sunaikintos ar sunaudotos), vartotojas privalo atlyginti piniginę kompensaciją už tai, ko grąžinti nebegalima. Jei grąžinamos prekės yra tik iš dalies sugadintos, pardavėjas gali reikalauti iš vartotojo žalos atlyginimo ir savo reikalavimą įskaityti į grąžinamą pirkimo kainą. Tokiu atveju pardavėjas privalo įrodyti patirtą žalą. Tokiu atveju pardavėjas vartotojui grąžina tik sumažintą pirkimo kainą.

Garantija

Vartotojams suteikiama 24 mėnesių įstatyminė garantija už tiektas vartojimo prekes. Garantija gali būti taikoma tiesiogiai pas mus. Verslo pirkėjams prekės yra garantuojamos 12 mėnesių. Pretenzijos atveju įsigytos prekės turi būti grąžintos mūsų adresu, pridėjus pretenzijos dėl trūkumo aprašymą. Galima naudoti pretenzijos formą.

Pretenzijos forma

E-paštas: info@diagstore.lt

Pardavėjas atsako vartotojui už tai, kad prekė yra be trūkumų ją gavus. Visų pirma, pardavėjas atsako vartotojui už tai, kad vartotojui perimant prekę:

  • prekė turi šalis sutartas savybes, o jei susitarimas nėra, – savybes, kurias pardavėjas ar gamintojas apibūdino arba kurias pirkėjas tikėjosi atsižvelgdamas į prekių pobūdį ir jų reklaminę informaciją;
  • prekės yra tinkamos naudoti pagal paskirtį, kurią nurodė pardavėjas, arba pagal paskirtį, kuriai tokios prekės paprastai naudojamos;
  • prekės kokybė ar gamybos kokybė atitinka sutartą pavyzdį ar modelį, jei kokybė ar gamybos kokybė buvo nustatyta remiantis sutartu pavyzdžiu ar modeliu;
  • prekės kiekis, matmenys ar svoris yra tinkami; ir
  • prekė atitinka teisės aktų reikalavimus.

Jei prekė neturi minėtų savybių, vartotojas taip pat gali reikalauti pristatyti naują prekę be trūkumų, jei tai nėra neprotinga atsižvelgiant į trūkumo pobūdį, tačiau jei trūkumas yra tik dalies prekės, vartotojas gali reikalauti tik tos dalies pakeitimo; jei tai neįmanoma, jis gali nutraukti sutartį. Tačiau jei tai yra neproporcinga atsižvelgiant į trūkumo pobūdį, ypač jei trūkumas gali būti pašalintas be nepagrįstos delsos, vartotojas turi teisę reikalauti, kad trūkumas būtų pašalintas nemokamai. Vartotojas taip pat turi teisę reikalauti pristatyti naują prekę arba pakeisti dalį, jei trūkumas yra pašalinamas, jei jis negali tinkamai naudotis preke dėl to, kad trūkumas pasikartoja po remonto arba dėl didesnio trūkumų skaičiaus. Tokiu atveju vartotojas taip pat turi teisę nutraukti sutartį. Jeigu vartotojas nenutraukia sutarties arba nesinaudoja teise gauti naują prekę be trūkumų, pakeisti prekės dalį arba ją remontuoti, jis gali reikalauti pagrįstos nuolaidos. Vartotojas taip pat turi teisę į pagrįstą nuolaidą, jei pardavėjas negali pristatyti naujos prekės be defektų, pakeisti prekės dalies ar remontuoti prekės, arba jei pardavėjas per pagrįstą laikotarpį neištaiso defekto, arba jei defekto ištaisymas vartotojui sukeltų didelių sunkumų. Pirkėjas neturi teisės reikalauti, kad būtų ištaisyti defektai, jei pirkėjas prieš perimdamas prekę žinojo, kad prekė yra su

Pirkėjas neturi teisės reikalauti, kad būtų pašalinti trūkumai, jeigu jis prieš perimdamas prekę žinojo, kad ji yra su trūkumais, arba jeigu trūkumus sukėlė pats pirkėjas.

Vartotojas turi teisę pasinaudoti teise dėl vartojimo prekių trūkumų per dvidešimt keturis mėnesius nuo jų gavimo. Jeigu trūkumas pasireiškia per dvylika mėnesių nuo gavimo, prekės laikomos turinčiomis trūkumų nuo jų gavimo.

Pardavėjas neatsako už defektus, atsiradusius dėl normalaus nusidėvėjimo ar naudojimo instrukcijų nesilaikymo.

Pardavėjas turi išspręsti skundą, įskaitant defekto pašalinimą, be nepagrįsto delsimo.

Kokybės garantija pratęsiama laikotarpiui nuo pretenzijos pateikimo iki pretenzijos išsprendimo arba iki Pirkėjas buvo įpareigotas atsiimti prekę. Jei prekė ar jos dalis pakeičiama, pardavėjo atsakomybė taikoma taip, kaip jei prekė ar jos dalis būtų įsigyta nauja. Jei pretenzija yra pagrįsta, pirkėjas turi teisę į pagrįstai patirtų išlaidų kompensavimą.